Blogging time !.You want to Follow or go back Home.

Contest: Saya Sayang Kamoo Sahabat

The Diary of Didiey




Cara penyertaan:
  •  Buat 1 entry bertajuk 'Contest: Saya Sayang Kamoo Sahabat'.
  •  Follow blog chumel didiey nie & Like page INI  (WAJIB)
  •  Disebabkan contest nie tiada banner, jadi anda boleh masukkan HEADER/BANNER blog didiey dlm entry anda. (SUNAT)
  •  Upload gambar anda bersama sahabat anda. Tak kisahlah sahabat anda tu sorang ke,dua ke,tiga ke..Asalkan sahabat.
  •  Anda boleh cerita secara ringkas tentang sahabat anda tu. Yg nietak wajib WAJIB!. 
  •  Dah siap semua?? TAG sekurang-kurangnya 3 orang rakan anda & tinggalkan link blog entry anda kat kotak komen sahaja. Kalau kat shoutbox tak diterima ye :)




Cik STHEARTT letak gambar ni :) Penuh dengan kenangan. Cik STHEARTT sayang pada mereka. Okay, let's read behind story's of this picture !

Story about this picture : Ceritanya, pada waktu cuti study week, kami semua pergi jogging, berlima, tapi dua lagi kawan tak pergi. *Sorang malas, sorang lagi merajuk sbb dia kata xdiajak,hihi * Joging la kami dalam satu tempat tu. Dah penat, duduk duduk lepak, sampai sorang kata nak tangkap gambar. semua duduk tersusun dan letakkan handphone sony sebelah handphone samsung tu, hihi. Snap snap snap, gambar ni paling cantik! sorang kawan tu kata, waw, mcm gambar dari camera DSLR ! padahal handphone sony je pun, kui3 ;P This is the memorial picture before the in front person in this picture missing from this world because Allah more love to her. Al-Fatihah to her. Ameennnnn~ 

Story pasal person dalam picture : 
  • In front : i just call her aunty. she is very friendly besides talkativeness.but she was had passed away because of the memorial case! T_T Al-FATIHAH~~
  • Second (red shirt) : She is farah. She is cute and short, hehe sorry farah! Dia ni baik sebenarnya :)
  • Third : Bibah ;) she is very concern friend but too concern! hehe
  • Fourth : this is CIK STHEARTT :)
  • Fifth : zabella is sometimes hot tempered, so beware! hehe :)


Tag to : hazirahmuslim ; lynn ; hasya :)
EXPIRED date contest : 15/11/2012 (mungkin juga dilanjutkan)

PERHATIAN!!

  • Jika Peserta Kurang Dari 30 Orang,Contest Akan Dibatalkan.
  • Jadi Tolong Didiey Promote Ye. 
  • *mungkin senarai hadiah akan bertambah*  

SENARAI PESERTA
  • sila check nama anda di sini*
  • digalakkan follow peserta lain*


15 comments:

  1. thanx sudi join :)
    skrg juga update link nie dlm senarai peserta..hehe

    ReplyDelete
  2. dah join.. sori ye agak panjang.. ^_^

    klik sini --> Contest:Saya Sayang Kamoo Sahabat

    ReplyDelete
  3. salam..balas kunjungan disini ya.. :)
    done follow toO.. :)

    ReplyDelete
  4. http://nurinafarhana.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

    ReplyDelete
  5. akak pun join...TQ ye coz sudi follow akak...now akak follow sini balik ya....

    ReplyDelete
  6. dari segmen yg same.. thankz sudi singgah blog saya.. balas kunjungan anda kembali :)

    http://arrienlove.blogspot.com/2012/10/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

    ReplyDelete
  7. aaa..sedihnya..ada gambar dia boleh buat kenangan..kawan saya pun ada yang meninggal sebab sakit buah pinggang..jenguk awak balik,,done follow awak juga.

    ReplyDelete
  8. Al-Fatihah buat sahabat yg telah pergi.. nasib ada gambar pengubat rindu.

    Aida pun join contest yg sama :)
    http://www.diarisifroggie.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

    ReplyDelete
  9. thanx tag , insyaAllah saya join :D

    ReplyDelete
  10. Dah bace entry awak dan follow sini.. Saya pon join contest ni..

    http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamu-sahabat.html

    ReplyDelete
  11. semoga ditempatkan dikalangan orang orang yang beriman
    aamiin..

    saya follow sini
    good luck dear ! ^.^
    dari contest yang sama

    http://sayacikamal.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

    ReplyDelete
  12. dah baca utk cari pemenang :)
    boleh tlg email gambar tu ke tiera_dee87@yahoo.com x???nak save xleh..

    tolong bgtau peserta no bpe ye :) tq dear...

    al-fatihah utk sahabat kamoo :(

    ReplyDelete